חסמב"ה דור 3 עונה 1 פרק 11 לצפייה ישירה

לצפייה לחצו כאן

34 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בבקשה מההר!
ותודה על הכל יש לי יס וזה האתר היחיד שאני רואה ממנו!

אנונימי אמר/ה...

אם אפשר בבקשה יותר מהר?!? ותודה על כל הפרקים!!!!!

אנונימי אמר/ה...

תוודה על הפרקיים וזה האתר הכיי טווב שיש...:-*

אנונימי אמר/ה...

לממה לוקח להעלאה כל כך הרבה זמן הרי הפרק שודר כבר אתמול????

אנונימי אמר/ה...

הם שומרים שבת ולכן הם לא מקליטים בשישי.. רק היום בשידור חוזר שהתחיל לפני 5 דקות.

Unknown אמר/ה...

כמו הראשון גמלי יש יס.. ופה הכי טוב (ואם אני לא טועה רוב האתרים מביאים ממה שהועלה פה...
אני אשמח אם תעדכן את מה שקורה (העלה קידוד וכדומה) כמו שהיה פעם קודמת כי אז נתן לי לאמוד כמה זמן בערך הפרק יעלה...
חוצמזה עבודה מצויינת!!!

אנונימי אמר/ה...

נוו בבקשה תעלו יש לי יס ואני לא יכול ליראות אז תעשו את אז מהר אני במתח!

יובל אמר/ה...

עוד כמה זמן ???????

אנונימי אמר/ה...

בקשהההההההההההההההההה תכעלוווווווווו ישששששששש לי לוין ואני לא יכול לראות אני רואה תמיד באתר הזה זה האתר הכי טוב שיש ברשת וכולם מעתיקים ממנו בבקשה תזדרזו אני רואה תמיד מה אתר הזה בבקשה תעשו את זה מהר כי יש לי לווין ואני לא יכול לראות אז בבקשה תעלו את זה מהר

תודה שבזבזתם דקה מהחיים שלכם קיצר ת'זדרזו

דניאל אמר/ה...

נווווווווווווווווווווווו יא זבללללללללל אדמיןןןןןןןןןןןןן אתה משאיר אותנו במטחחחחחחחחחחח תעלהההההההההההההה כבר ת'פרק הוא הסתיים לפני שעהההההההההההההההההההההההההההההההההה

אנונימי אמר/ה...

אין עליכם!
תותחים!

אנונימי אמר/ה...

ילד שתוק מה אתה רוצה שה הוא לא יאלה תפרק בגלל לך למה הוא חייב לך משהו לא אז סתום תפה הבנתה לפני ש אני יסתום לך ו תגיד תודה בגכלל שה הוא מבזבז את הזמן שלו אלינו !!!!!!!!!1

אנונימי אמר/ה...

צודק הוא לא חייב לנו כלום הוא עושה לנו טובה שהוא מעלה את הפקרים...אז במקום לקלל אתה יכול להגיד תודה לשתוק..!!
@מירבווש@

אנונימי אמר/ה...

יאללה אחי :)
בחייאת תעלה ת'פרק אני לא יכול לחכות יותר

אנונימי אמר/ה...

תעדכן אחוזים של הקידוד ועריכה

אנונימי אמר/ה...

אננשייםםם חחפפרתתםם אחוושלוקקיי...כשיעלה אז יעלה ואז תיראו לא יעזור שאתם מתבכיינים פה!!

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה !!

Unknown אמר/ה...

זה לא נותן לראות...

אנונימי אמר/ה...

מה תודה רבה? זה לא עובד

אנונימי אמר/ה...

למה הפרק לא עובד לי יש פה עוד משהו ש זה לא עובד לו

אנונימי אמר/ה...

זה לא עובד

אנונימי אמר/ה...

מענין מה קרה עכשיו

אנונימי אמר/ה...

http://www.megavideo.com/?v=KRKZ29NJ תיראו זה הפרק

אנונימי אמר/ה...

נו תסדר את זה אדמין !!!!!!! בקשה

אנונימי אמר/ה...

יש קישור מתחת לצפיה ישירה

אנונימי אמר/ה...

אינה אינה סדרתי חבררי'ה http://www.megavideo.com/?v=KRKZ29NJ

אנונימי אמר/ה...

אחשלי תודה רבה לך על כל ההשקעה...

אנונימי אמר/ה...

טוב זה כבר ממש מעצבן!!!!
אני חיכיתי לפרק החדש שבוע שלם ועכשיו אתה לא מעלה אותו
אתה יכול להגיד לי שאתה פורש
שאני לא אחכה כמו מטומטם בשביל פרק שלעולם לא יגיע

אנונימי אמר/ה...

מה עם פרק 12?<

אנונימי אמר/ה...

http://www.sratim.tv/play-216-6.html


מי שרוצה ליראות את פרק 12 הוא פה...

אנונימי אמר/ה...

יצאו גם פרק 12 וגם פרק 13
יבנזונה!!! תסגור ת'אתר הזה וזהו אני מצאתי מקור יותר טוב ממך ילד מזדיין!!! DX

אנונימי אמר/ה...

יבן זונה יכלב תסגור תאתר המתומתם הזה ימכועער

אנונימי אמר/ה...

שלום, זה פרק שהיה מזמן .
להתראות ותודה על הכול הייתה צופה כאן הרבה זמן אבל הפסקת ת'קצב .
ביי

אנונימי אמר/ה...

זה שכתב שהוא מצא אתר טוב יותר
אחי איזה אתר זה יש גם את 16???

הוסף רשומת תגובה