חסמב"ה דור 3 עונה 1 פרק 8 לצפייה ישירה

גמלאי חסמב"ה ימצאו את עצמם פעם נוספת במאבק על שלומה של המדינה שאהבו כל כך, וינסו לפתור את הסוד מאחורי היעלמותו של אורי, בנם של ירון ותמר. אל חבורת חסמב"ה הוויתקה תצטרף קבוצת צעירים משולי החברה שביחד הם יתמודדו עם עבריינים אלימים, שבט צופים מרושע, תאגיד הסלולארי המסתורי "זורוקום" (בראשות ילדיו של אויבם הוותיק אלימלך זורקין), וחסמבאי אחד שמכר את נשמתו. "חסמבה דור 3", בעלת ה-17 פרקים, היא סדרת הרפתקאות כייפית ובועטת, שמחזירה את גיבורי ילדותינו הנועזים, אמנם קצת יותר זקנים, קצת פחות גמישים אבל עדיין חסמבאים!

הפרק זמין לצפייה ישירה בלעדית.
לצפייה בפרק כנסו להודעה.


חדשות,
מבזקים,
אייפון,
חדשות אייפון,
אפליקציות לאייפון,
משחקים לאייפון,
אייפון,
חדשות אייפון,
אפליקציות לאייפון,
משחקים לאייפון,
סטטוסים לפייסבוק,
משפטים לפייסבוק,
סטטוסים מצחיקים,
משפטים מצחיקים מצחיקים




עזרו לנו לשתף פרק זה בפייסבוק

65 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה, גדול אתה :)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה גבר,בינתיים העלית לפני כל האתרים שראיתי פרקים,מקווה שתמשיך ככה.

אפי אמר/ה...

תודה רבה .....

יניב אמר/ה...

תודה אחי אבל מתי ההעלאה תסתיים אני במתח

fdsfs אמר/ה...

תודה אחשלי אם רק תעלה תפרק הרביעי שלבורר בכלל אתה אחד הסוסים

אנונימי אמר/ה...

תקשיב תודה רבה על העלאה המהירה!
אבל יש מצב ששבוע הבא אתה יכול לנסות לעשות ריסטרט למחשב לפני ואז זה יעלה יותר מהר?

Unknown אמר/ה...

תודה!!! מלךךך!! פשוט מלך!!

אנונימי אמר/ה...

תודה אח שלו גבר גבר!!!

אני אמר/ה...

יואו אחי כפרע עליך יא מלך!
!!!!!1 חולה על חסמבה!

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי

אנונימי אמר/ה...

ישר כוח!
תודה רבה.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה לכם לא יודע מה הייתי עושה בלי ההורדות שלכם

אנונימי אמר/ה...

נו כבר מתי יעלה הפרק?

אנונימי אמר/ה...

תותחים

אנונימי אמר/ה...

כולנו כבר מצפים בקוצר רוח לפרק.......
זה יהיה היום?

אנונימי אמר/ה...

תודה קבה

נטלי 23 אמר/ה...

תודהההה חח רק מתי זה יעלהה ???

Admin אמר/ה...

ברור שהיום.

אנונימי אמר/ה...

יאללללללה אשששש !! תודה כפרעליייך

אנונימי אמר/ה...

אני לא יכול לחכות כבר

Admin אמר/ה...

לפי הערכה שלי, 15-30 דקות.
יכול להיות פחות, מגהוידאו פתאום מקפיץ את המד.

fdsfs אמר/ה...

באיזה שעה אחי

אנונימי אמר/ה...

זה האתר הראשון ברשת שמפרסם כל כך מהר איזה יופי

אנונימי אמר/ה...

תודה גבר

אנונימי אמר/ה...

חבל על הזמןןןן

אנונימי אמר/ה...

תודה אח שלי

אנונימי אמר/ה...

ואייייי איך אני מחכהההה
תודההה

אנונימי אמר/ה...

איזה אחחחח

אנונימי אמר/ה...

מעניין איך נראה הפרק הזה

אנונימי אמר/ה...

תודההההההההההההההה

אנונימי אמר/ה...

פייי איזה אתר סוסס!!!
אני מפרסם אותו עכשיו לכול החברים!
תודה רבה..איזה מהירות!

נטלי 23 אמר/ה...

אני מקווה שאני לא הרדם עד אז

אנונימי אמר/ה...

חח סוס ^^

אנונימי אמר/ה...

תווודה

אנונימי אמר/ה...

תודההההההה

fdsfs אמר/ה...

באיזה שעה הפרק יעלה אחי

אנונימי אמר/ה...

נראה לי שהם עובדים עלינו עם המספרים האלו

אנונימי אמר/ה...

יאלה נו שיעלה

אנונימי אמר/ה...

תודה!!!

אנונימי אמר/ה...

יאלה כולם מתי יעלה ואיך יעלה הוא סתם הוא יכול לעלות את זה עכשיו האו סתם מתוך אותכם חחחח

אנונימי אמר/ה...

אפשר קישור בנתיים? :)

אנונימי אמר/ה...

יואו תודה אתם תותחים אין לי HOT אבל אני מנסה לעקוב אחרי הסידרה אתם ממש מצילים אותי!!!!:]]]

Admin אמר/ה...

אני לא אפרסם קישור שעדיין לא עובד.
כשיעבוד, אני אפרסם.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה !!!

נטלי 23 אמר/ה...

מה זה ההמרה חח ???

אנונימי אמר/ה...

נו עוד כמה זמן זה יעלה

אנונימי אמר/ה...

מהממים, כל הכבוד

אנונימי אמר/ה...

תודה אח שלי !!!
אוהב אותך ...

אנונימי אמר/ה...

תודהה רבה י-אחח

אנונימי אמר/ה...

שיעלה כברררר אני במתחחחחחחחחחחחח

אנונימי אמר/ה...

תודה

נטלי 23 אמר/ה...

אוףףף עדדד שזה יעלה תמצאו אותי מאושפזתת במיטה בחלום ה 100

אנונימי אמר/ה...

נוווווווווווווו כבררררררררררר

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אנונימי אמר/ה...

גדול אתה!!

ONSLAUGHT אמר/ה...

חבוב... קצת הגזמת עם הפרסומות. אני מבין שאתה רוצה לעשות דולרים על המהירות שלך אבל שלושה פרסומות ברצף? לא הגזמת?

Admin אמר/ה...

תגיד את זה לבעלים החדש של האתר.
אני לא אחראי על הפרסומות.

אנונימי אמר/ה...

יפה יפה

אנונימי אמר/ה...

תצ

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי!

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי~~

אנונימי אמר/ה...

פרק יפה!

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד
תודה

אנונימי אמר/ה...

לא עובד !!!!!!!!!!!!!!!!!
חרא אתר !!!!!!!!!!

הוסף רשומת תגובה